Frézadivokýchspár a trhlinWakraDicorel 2010S je o proti původní verzi stroje Dicorel 2010 vybavena silnějším motorem. Stroj Dicorel 2010S je vybaven elektropojezdem s rychlostí posuvu do 4m za minutu. Díky elektronicky regulovanému pojezdu budou divoké spáry a trhliny v asfaltu či betonu snadno vyfrézovány včetně odsátí frézovaného materiálu ze spáry. Vyfrézovaný materiál je odsáván a ukládán pomocí integrovaného odsávání přes dvojitý cyklon do integrovaného zásobníku.
Takto vyfrézovaná a očištěná spára je připravena na bezodkladné zalitíhorkouasfaltovou zálivkou.
Čistota provedení spáry je v tak vysoké úrovni, že pozdější vznik divoké trhliny ve stejném místě je nepravděpodobný.
Pro zalitídilatační spáryhorkou zálivkou je třeba zálivkový stroj. Z našeho sortimentu můžete použít např. Dicorel 3001, Dicorel 3010S nebo CimlineMagma IV generace.
Motor: 2 válec Brigss & Straton s elektr. startováním o výkonu 16,9 kW / 23HP Pohon: poly V klínový řemen Motor: benzínový 2-Válec, B&S V-Twin Startováním motoru: elektrické nebo mechanické Výkon: 16,8 kW / 23 PS Pojezd při frézování: elektrický s plynulou regulací Frézování: za sucha Způsob odsávání: cyklonové odsávání se zachytáváním do nádoby Kryt kotouče: pro nástroj 150mm STANDARD (na zakázku možno dodat i pro 200mm) Použitý nástroj: 150 x 15 x 25,4mm (na zakázku možno dodat i nástroj o průměru 200mm) Hloubka řezu: 30mm (u zakázkového nástroje hloubka řezu 50mm) Váha: 230kg Pozn.: na zakázku je možné dodat i kryt a nástroj pro lícové frézování podél obrub, mostovek, budov. atd